wtorek, 28 października 2008

JDD 2008

Już trochę po JDD 2008, ale dopiero teraz znalazłem chwilę, żeby z notatek zrobić wpis i nie zapomnieć, o pewnych fajnych rzeczach które przyszły mi do głowy. Przedstawię to w postaci tabelarycznej wykład i co z niego mi zostało w głowie :)
  • Keynote - Ted Neward (ciekawa prezentacja o przyszłośći języków programowania)
  • "Wejście szpiega" Szczepan Faber - http://code.google.com/p/mockito/ (fajne bo Polskie:) a tak na prawdę to będę się musiał temu bliżej przyjrzeć )
  • Szkolenie z Mockito z Igor Czechowski, Bartosz Bańkowski, Szczepan Faber (szybko, profesjonalnie i przystępny wstęp do testowania za pomocą Mockito)
  • Keynote - Neal Ford (podziwiam za więdzę i sposób prezentacji, to co trochę zasmuciło to dosyć ostra krytyka Javy (przynajmniej ja to tak odebrałem) dlatego zerknę na Ruby raczej JRuby:))
  • "Wprowadzenie do OSGI i Spring-DM" Jacek Laskowski (super show plus profesjonalizm, po zatym to muszę się temu na poważnie przyjżeć bo Jacek pokazał, że drzemią w tym mechaniźmie ogromne moźliwości)
Konferencję uważam za bardzo udaną, choć szkoda, że nie udało mi się wysłuchać wykładów Waldemara Kota, Adama Bien, Adama Warski (Envers - to muszę sprawdzić koniecznie), Szymona Brandys. Jeszczę jedna rzecz która bardzo mnie ucieszyła to duża reprezentacja Silesia JUG na JDD:) Oby więcej takich konferencji:)

Brak komentarzy: