poniedziałek, 27 października 2008

Wrażenie po pierwszym spotkaniu Silesia JUG:)

Jadąc na spotkanie myślałem sobie dobrze jak będzie jakieś 15 - 20 osób, to będzie sukces:) jak dotarłem na miejsce, nie mogłem uwierzyć pełna sala :) (prawie 60 osób, dla tych co nie wierzą fotka)


Na początek przywitał nas wicedyrektor COIG i opowiedział w skrócie czym firma się zajmuje. Potem ja krótko opowiedziałem jak to się wszystko zaczęło od spotkania z Jackiem Laskowskim, a następnie Maciej Matecki zaczarował zgromadzonych wystąpieniem o GWT.

Jeszcze chwila dla sponsorów:) (według zgłoszeń)

itSilesia
QNT Systemy informatyczne
WASKO
Alan Systems

Później odbyła się krótka pogawędka o przyszłości Silesia JUG oraz temat Spring kontra EJB3 i sądzę, że w związku z tym na jakimś kolejnym spotkaniu dojdzie do konfrontacji tych dwóch technologii. No nic teraz tylko pozostaje tak zorganizować następne spotkania, żeby przyszło co najmniej tyle samo osób:)

Brak komentarzy: